Cijeli postupak moguće je riješiti isti dan, te se može početi s knjiženjem Vaše dokumentacije bez obzira gdje se trenutno nalazite.
Da, za to ne postoje zapreke. Dokumentaciju nam možete slati elektronski putem naše aplikacije ili poštom (dostava od vrata do vrata). Vaš knjigovodstveni tim je dostupan telefonski, e-mailom, ili putem Skypea za bilo kakve upite. Naši klijenti posluju na području cijele Hrvatske.
Vašu knjigovodstvenu dokumentaciju ćemo obraditi u roku do 5 radnih dana od dana zaprimanja iste.
Knjigovodstvene usluge moguće je ugovoriti na bilo koji datum u tijeku poslovne godine na način da se prenesu zaključna stanja na određeni datum.
Ne, minimalni rok pružanja računovodstvenih usluga nije propisan ugovorom.
Cijenu usluge određujemo prema djelatnosti i veličini Vašeg poslovanja. Prije određivanja cijene razgovarat ćemo s Vama kako bismo upoznali Vaše poslovanje te procijenili prosječan broj knjigovodstvenih stavaka, vrijeme potrebno za vođenje Vašeg knjigovodstva te Vam u skladu s time ponuditi cijenu knjigovodstvenih usluga.
Da. Vašu dokumentaciju možete dostavljati elektronski. Prilikom ugovaranja usluge, razgovarat ćemo s Vama i vidjeti koja bi opcija bila obostrano najbolja.
Mi. Po dobivenoj punomoći, propisane izvještaje šaljemo u Vaše ime elektronskim putem Poreznoj upravi, FINI, HZMO-u, HZZO-u i drugim institucijama.
Da. Ukoliko imate potrebu pratiti Vaše troškove po podružnicama, organizacijskim jedinicama, EU i drugim projektima, ili drugim mjestima troška odnosno profitnim centrima, Vaše knjigovodstvo vodit ćemo prema definiranoj analitici.
Ne. Svo vođenje Vašeg knjigovodstva, obračune plaća i drugih dohodaka, izradu financijskih i poreznih izvješća i slično obavljaju isključivo naši zaposlenici.
Da. Nakon što s nama ugovorite računovodstvene usluge, obavijestit ćemo Vas o kontaktima Vašeg tima, a Vašem se voditelju/ici možete obratiti na više načina: telefonski, e-mailom, faxom i/ili putem Skypea.